Nejčastější otázky

Můžu si balíček vyzvednout osobně?

Zasíláte objednávky na dobírku? 

Kdy můžu očekávám svůj balíček?

Co znamenají jednotlivé stavy produktu? 

Co když chci zboží vyměnit nebo vrátit?

 



Můžu si balíček vyzvednout osobně?

Jasně! Těšíme se na vás v naši výdejně v Praze 2 Na Švihance 6.
Vyrazte k nám ale až po zaplacení objednávky platební kartou a předešlé telefonické domluvě

 

 



Zasíláte objednávky na dobírku?

Bohužel balíčky na dobírku nezasíláme. Prohlédnout si další způsoby platby>

 




Kdy můžu očekávám svůj balíček?

Předpokládaná doba dodání najděte u detailu produktů, průměrně jsou balíčky doručené do 3. dne. 
Když máte o zboží zájem a je SKLADEM rádi Vám ho vydáme na naši výdejně v Praze 2 Na Švihance 6. 

 



Co znamenají jednotlivé stavy produktů?

SKLADEM 
Po přijatí úhrady, zasíláme zboží a do 3 pracovních dnů svoji zásilku radostně otevřete. Pokud objednávku převedete v pracovních dnech do 10. hod. ráno. Pokud by jste zboží potřebovali IHNED rádi Vás uvítáme na našem výdejním místě v Praze 2 Na Švihance 6. Vyrazte k nám ale až po zaplaceni objednávky platební kartou a předešlé telefonické domluvě.  

OBJEDNÁNO
Produkt je objednaný a do 5 pracovních dnů je přijat v našem skladu. Dále platí postup jako pro produkt SKLADEM. 

 


 

Co když chci zboží vyměnit nebo vrátit?

Pokud si rozmyslíte a zboží budete chtít vrátit můžete tak udělat bez udaní důvodu do 14 pracovních dní.
Někdy se občas něco nepovede a nefunguje tak jak má, proto vám věci reklamujeme a ihned vyměníme za nový kus.